"Mr halvbög". FEL! Mr Bög

Vem är då jag?
Jag är en kille som är en "hemligt" bisexuell Homosexuell kille mellan 20 och 25 år. Jag bor rätt mitt i Sverige. Jag har nu valt att kalla mig för Mr Anonym.
Vad är mitt syfte med denna bloggen?
Mitt syfte med den här bloggen är att jag ska skriva om mig, mina tankar och mitt sätt att tacklas med min vardag som den "straight mannen".
Vem ska läsa den här bloggen?
Det hoppas jag att andra smygisar och även hetrosexuella människor gör.

Att inte vara öppen mot sin omvärld och inte heller emot sig själv är inte det lättaste och inte heller det roligaste.
Många av mina tjejer som jag har haft på gång med och även några killar har varit svårt och komplicerat. Allt på olika sätt men samma resultat i slutendan.
Tjejer: Jag har inte varit ärlig gent emot dem och haft svårt för att öppna mig och skapa en tillit.
Killar: Jag har inte vågat visat mig öppet med dem och om jag har haft någon hemma så har jag fått dem att gömma sig när någon utav mina vänner har ringt eller bara dykt upp.

Det är något som jag skäms utöver och hoppas att en dag ha kommit iut som den "halv-bögen" bögen som jag innerst inne är. Att vara som jag och inte vara öppen är något som får mig att må så fruktansvärt dåligt. Men att berätta för mina nära och kära är något som jag fruktar. 
Vänner som brukar sitta i min närhet och säga att bögar och flator är ibland det äkligaste de vet. Familjen som sitter och säger saker som t.ex. bögjävlen kom och satte sig mitt emot mig på bussen.

Visst kan man skaffa nya vänner, men det här är sådanna vänner som generellt får mig att må bra när vi umgås och sådanna som får mig att må bra utöver deras "wronga" komentarer. Även min familj.

Tack för att du lyssnade (läste) och hoppas du förstår. Kom ihåg att det är era små "oskyldiga" komentarer så får sånna som mig att inte våga vara...


Kommentarer
Postat av: Bella

Hejsan. Det måste vara fruktansvärt jobbigt att gå runt med allt det här inom dig, så det är bra att du får skriva av dig lite grann här :) Du berättar när du känner att du är redo och klarar av det. Vad andra människor tycker om det spelar ingen roll :) Jag hoppas att du inte har något emot att jag kommer fortsätta läsa din blogg :) Ha det bra! Kramar Bella

2008-07-22 @ 18:48:40
URL: http://bellish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0